.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل دختر ۶ ساله در ایلام دستگیر شد
فرمانده انتظامی ایلام گفت: قاتل دختر ۶ ساله ایلامی که در طی درگیری روز گذشته کشته شد، کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از محله چالسرا شهر ایلام دستگیر شد.
قاتل دختر ۶ ساله در ایلام دستگیر شد

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، صبح پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه گفت: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی استان‌های مرکزی دستگیر شد.

 

وی افزود: در پی درگیری روز گذشته ۲ نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شده بود، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش و پیگیری گسترده و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های مرکزی شدند.

 

سلمانی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرجع قضائی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیزانه در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

 

به گزارش مشرق از ایلام، پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و توان اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.